Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Nowa oferta dostępna od Orange Polska zapewnia klientom abonament oraz telefon przez pierwsze trzy miesiące trwania umowy całkowicie bez opłat. W ramach usług użytkownicy mogą wybrać dopasowane do siebie plany taryfowe, oraz nowoczesne modele smartfonów odpowiadające ich indywidualnym potrzebom.
Główne hasło kampanii brzmi „Wolni od opłat. Tak O!” i ma ono na celu uświadomienie potencjalnym klientom, że tego lata mogą mieć wakacje również od zobowiązań finansowych.
Celem działań promocyjnych jest utrzymanie dotychczasowego poziomu wyników w segmencie ofert abonamentowych, wzmocnienie wolumenu sprzedaży smartfonów oraz zwiększenie świadomości oferty wśród klientów.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
W kampanii mediowej zaplanowane są działania promocyjne offline i online w telewizji oraz w kanałach digitalowych m.in. szerokozasięgowe aktywności na portalach horyzontalnych, takich jak WP i Onet. Zaplanowano również formaty kontekstowe na portalu OLX, a także szereg działań digitalowych ukierunkowanych na generowanie ruchu na stronę Orange.
W kampanii wykorzystano spoty wideo o długości 30, 15 oraz 6 sekund, emitowane m.in. w formacie bumper ads. W planach jest także realizacja formatu Top Feed na TikToku.
Agencja mediowa Value Media odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów. Za programmatic odpowiada Salestube, a za przygotowanie kreacji oraz działania w social mediach – agencja GPD.