Nowa wersja serwisu tokfm.pl została zaprojektowana z myślą o łatwości nawigacji i uproszczonym dostępie do bardzo szerokiej oferty jakościowych treści – w tym audio i wideo. Strona jest bardziej przejrzysta i usystematyzowana – na samej górze czytelnicy znajdą najnowsze i najciekawsze informacje. Poniżej wiadomości zostały podzielone na konkretne kategorie: polityka, świat, gospodarka, nauka, kultura czy społeczeństwo, dzięki czemu użytkownicy w łatwy sposób mogą znaleźć interesujące ich treści do czytania, słuchania oraz oglądania.
Artykuły w nowym serwisie prezentowane są w atrakcyjniejszej, audiowizualnej oprawie – z grafikami, wykresami, wyróżnionymi cytatami i galeriami zdjęć. Rozszerzona została także oferta autorskich materiałów wideo.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Zobacz: Co czwarty tekst na stronach Eurozetu powstał dzięki wsparciu AI. Firma tworzy nowe stanowisko
Portal zyskał rozwiązania, które jeszcze silniej łączą go z programem i charakterem stacji. Funkcja „Na antenie” pozwala na bieżąco sprawdzić, jaka audycja jest emitowana, kto ją prowadzi i jaki temat porusza, a także bezpośrednio włączyć stream Radia TOK FM. Dostępne są tam również informacje o ramówce oraz o wcześniejszych i zbliżających się programach. Z kolei w rozbudowanej sekcji wideo użytkownicy znajdą rozmowy z gośćmi stacji i wideopodcasty, np. „Dzieje się” czy „Punkt zwrotny” oraz inne produkcje przygotowywane przez redakcję.
– Idziemy w kierunku pełnej multimodalności i poszerzeniu formatów redakcyjnych, zgodnie z kierunkiem programowym anteny i naszych produktów cyfrowych: „Na każdy temat, z każdej strony” – komentuje mówi Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online Grupy Eurozet. – Nowy serwis internetowy tokfm.pl, niedawno odświeżona aplikacja oraz coraz silniejsza obecność marki na platformach są bramą do treści Premium i naszej oferty subskrypcyjnej, z której korzysta już ponad 54 tys. odbiorców. To najlepszy wynik w historii naszej oferty płatnej. W najbliższym czasie do uruchomionego właśnie serwisu, a następnie aplikacji, będziemy systematycznie dodawać kolejne ciekawe funkcjonalności, dając naszym czytelnikom, słuchaczom i widzom jeszcze więcej możliwości pogłębienia wiedzy o otaczającym nas świecie w spersonalizowany sposób. Dzisiejsza premiera nowej odsłony strony tokfm.pl jest też krokiem milowym dla digitalu Grupy Eurozet – dodaje Marcin Kowalczyk.
Autorką projektu strony jest Joanna Lipska, head of product design Grupy Eurozet z zespołem. Przygotowaniem strony zajął się zespół technologiczny i produktowy Grupy Eurozet.