Staropolanka w nowej kampanii reklamowej koncentruje się na Dolnym Śląsku

5 dni temu 6
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Sekret profesjonalistów”, które podkreśla znaczenie codziennego nawodnienia i mineralizacji dla zdrowia, siły i witalności — nie tylko wśród sportowców, ale również wśród zwykłych konsumentów. 

Marka konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o właściwości produktu i autentyczne pochodzenie z regionu słynącego z tradycji uzdrowiskowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

– Dla nas naturalne wsparcie zdrowia to nie pusty slogan. Dzięki odpowiedniemu składowi mineralnemu Staropolanka wspiera sport i codzienną kondycję. Przy trwającej współpracy z Reprezentacją Polski, pokazujemy, że na właściwe nawodnienie i uzupełnienie niezbędnych składników mineralnych stawiają także profesjonaliści. Cieszymy się, że nowa kampania w tak atrakcyjny sposób łączy świat sportu z potrzebami naszych konsumentów – mówi Małgorzata Agopsowicz-Weszka, kierowniczka ds. marketingu Staropolanki.

Kampania obejmuje działania w mediach społecznościowych (Meta, TikTok), digital display, outdoor (w tym mobilne nośniki) oraz nośniki DOOH aktywowane kontekstowo – np. w czasie wysokich temperatur lub w pobliżu punktów sprzedaży i obiektów sportowych.

Celem działań jest wzrost rozpoznawalności marki i jej wyróżnienie w segmencie wód mineralnych, a także zwiększenie preferencji zakupowych wśród konsumentów. Marka stawia na długofalowe budowanie wizerunku w oparciu o wartości takie jak zdrowie, aktywny styl życia i jakość premium.

Kampanię przygotowała agencja K+Digital. 

Przeczytaj źródło