Space Cat Industries przejmuje obsługę OLX Polska

1 tydzień temu 8
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

W ciągu ostatnich kilku lat agencja Space Cat Industries wspierała OLX Polska w działaniach na TikToku oraz w realizacji kampanii z twórcami internetowymi. W tym czasie marka rozwinęła swoją komunikację na TikToku, a kampanie z udziałem influencerów skutecznie wspierały realizację celów biznesowych i wizerunkowych.

W wyniku wygranego przetargu zakres współpracy znacząco się poszerzył. Od maja 2025 roku Space Cat Industries prowadzi i rozwija aż siedem profili OLX Polska na czterech kluczowych platformach: Facebook, Instagram, TikTok oraz YouTube. 

Dodatkowo, w ramach marki OLX Praca, agencja odpowiada za komunikację na Facebooku, LinkedInie oraz na nowo uruchomionym profilu na TikToku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

– Po kilkuletniej współpracy przy TikToku i kampaniach influencerskich rozszerzamy nasz zakres współpracy na cztery platformy, obejmujące w sumie siedem profili. To efekt zaufania i dobrej współpracy – jesteśmy za to bardzo wdzięczni – mówi Roman Terelak, CEO agencji Space Cat Industries.

Zobacz: OLX z nową usługą dla pracodawców. Dłuższy czas przy sprzedaży z Przesyłką OLX

Nowy etap współpracy z OLX Polska zbiegł się również z ważnym momentem rozwoju samej agencji.

– Od 2025 roku Space Cat Industries wkroczyło w nowy etap, rozszerzając swoje kompetencje w obszarze digital marketingu. Choć nadal jesteśmy jednym z liderów short video na rynku i ekspertami od TikToka, to dziś działamy kompleksowo na każdej platformie społecznościowej – od tworzenia strategii, przez kreację, po pełną obsługę contentową i kampanie mediowe – dodaje Roman Terelak.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy. 

Przeczytaj źródło