Runmageddon postawi na komercjalizację marki. Nowy wiceprezes i strategia

6 dni temu 10
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Celem holdingu jest nie tylko efektywniejsze zarządzanie obecnymi projektami (biegi, półkolonie i wydarzenia dla dzieci, sieć siłowni czy sklep firmowy), ale także budowa fundamentów pod przyszłe inicjatywy w obszarze sportu, rekreacji, edukacji czy e-commerce.

W ramach nowej strategii biznesowej Runmageddon przechodzi istotne zmiany operacyjne i strukturalne. Spółka odchodzi od modelu czysto eventowego, by kompleksowo rozwijać brand i jego poszczególne filary.

Kompetencje z obszarów komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C i B2B oraz IT zostają przeniesione do holdingu Runmageddon do firmy Extreme Events, która skoncentruje się stricte na organizacji biegów w całej Polsce. Celem holdingu jest nie tylko efektywniejsze zarządzanie obecnymi projektami (cykl biegów Runmageddon, półkolonie i wydarzenia dla dzieci, sieć siłowni czy sklep firmowy), ale także budowa fundamentów pod przyszłe inicjatywy w obszarze sportu, rekreacji, edukacji czy e-commerce.

Runmageddon ma pomysł na siebie

Jarosław Bieniecki, założyciel Runmageddonu, w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl wyjaśnia:

– Decyzja o zmianach wynikała z mojego dołączenia do Corporate Connections, co pozwoliło nawiązać kontakty z wieloma biznesmenami. Dzięki tym rozmowom zrozumiałem, że Runmageddon to nie tylko dobrze zorganizowane eventy, ale przede wszystkim silna marka kojarzona z wyzwaniem, sportem, pokonywaniem własnych słabości i zdrowiem. To uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do zmiany kierunku działań i komercjalizacji brandu.

Szef znanej nie tylko wśród amatorów sportu marki biegów z przeszkodami dodaje:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

– Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie. Z jednej strony to wspomniane wartości marki: wyzwanie, sport, pokonywanie własnych słabości, zdrowie oraz przygoda. Z drugiej strony wyróżniamy też kilka biznesowych filarów wzrostu. Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie - stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku. Chcemy też rozwijać brand poprzez komercjalizację, współpracę z influencerami i inne działania marketingowe. 

Przedstawiciele holdingu na koniec tego roku chcą odnotować 10 tys. uczestników więcej na startach w całej Polsce w porównaniu do 2024 roku. Ma się to przełożyć na wzrost sprzedaży na poziomie 20 procent.

– Chcemy budować trwałą przewagę rynkową i wzmacniać siłę brandu. Skupiamy się więc na rozwijaniu długoterminowych partnerstw strategicznych i przyciąganiu sponsorów, którzy chcą inwestować w unikalne doświadczenia łączące sport, rozrywkę i społeczność –  komentuje Michał Iwan, CMO w Runmageddon.

Milivoj Puškar nowym wiceprezesem Runmageddonu

Milivoj Puškar jako chief commercial & brand officer będzie odpowiadał za strategię komercyjną, komunikację marki oraz rozwój sprzedaży i partnerstw.

Milivoj Puškar ma ponad 17-letnie doświadczenie w transformacji biznesowej, budowie skutecznych strategii komercyjnych oraz rozwoju efektywnych zespołów sprzedaży. W Tigers (spółce należącej do holdingu 22 Ventures) jako chief revenue officer odpowiadał za marketing, sprzedaż oraz program partnerski.

Wcześniej, jako co-general manager w Zepter International Poland, doprowadził do największego wzrostu sprzedaży firmy od dekady i rozwinął kanał e-commerce. Jest także założycielem firmy Banquete Partner, obsługującej m.in. międzynarodowe sieci hotelowe takie jak Sheraton, Hilton czy Marriott.

Moją ambicją jest wdrożenie strategii, która pozwoli na dynamiczny rozwój każdego z segmentów spółki i skuteczną ekspansję komercyjną – mówi Milivoj Puškar.  

Przeczytaj źródło