Relaunch Martini. Marka odmładza wizerunek

1 tydzień temu 21
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Inspiracją do stworzenia nowej butelki były arkady – charakterystyczny element architektury Turynu, rodzinnego miasta Martini. Równie ważny był dla firmy aspekt zrównoważonego rozwoju. Waga butelki została zredukowana o 30 gramów, zoptymalizowano również jej kształt, zwiększając efektywność transportu – teraz każda paleta mieści o 8 proc. więcej produktów.  

Wprowadzeniu nowych butelek towarzyszy strategia obecności marki w punktach sprzedaży – Martini postawiło na zwiększoną ekspozycję, inwestując w dedykowane standy i materiały POS, utrzymane w charakterystycznej czerwieni.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

W związku z relaunchem, uruchomiona została kampania marketingowa pod hasłem „Martini Pokaż się”. 

Kluczowym projektem jest Terrazza Martini – nowa platforma spinająca wszystkie działania eventowe, która latem pojawi się w największych europejskich miastach, w tym w Polsce.  

Kampania Off Script Summer

Do najnowszej kampanii – „Off Script Summer” – zaangażowano brytyjskiego aktora Jonathana Bailey’a.  

– Pokazujemy go w zupełnie nowym, zaskakującym wydaniu – wychodzącego poza znane, „napisane” role. Chcemy zainspirować naszych konsumentów do tego samego: by na chwilę porzucili oczekiwania i schematy, i pozwolili sobie na spontaniczność – wyjaśnia Aleksandra Jakubowiak.  

Przeczytaj źródło