Polska Press Grupa ma nowego dyrektora marketingu

5 dni temu 11
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. Polska Press fot. Polska Press

Rafał Piasecki to doświadczony strateg marketingowy. W latach 2023–2025 pełnił funkcję dyrektora marketingu w DaGrasso TEPC/ORKLA, gdzie odpowiadał m.in. za repozycjonowanie marki DaGrasso

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Wcześniej zdobywał doświadczenie na stanowiskach menedżerskich i eksperckich w Samsung Group oraz agencjach One Eleven, DDB, Young & Rubicam Brands czy CAM Media. Odpowiadał tam za tworzenie i realizację strategii marketingowych i komunikacyjnych, działania z zakresu influencer marketingu oraz PR – zarówno na rynku polskim, jak i globalnym.

Zobacz też: “Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie rebrandingu oraz wdrażania działań dostosowanych do potrzeb biznesowych organizacji. Dysponuje ekspercką wiedzą i znajomością narzędzi komunikacji z klientami w kanałach B2C i B2B, które łączy z doskonałą orientacją w branży medialnej.

Rafał Piasecki jest również wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Ukończył antropologię kulturową na tej samej uczelni.

Od stycznia br. Polska Press Grupa ma nowego szefa biura reklamy - jest nim Witold Trzciński

Przeczytaj źródło