Polska Organizacja Reklamodawców i K+Group przebadają decydentów marketingu. Rusza Marketing Confidence Index

1 tydzień temu 6
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Marketing Confidence Index powstał jako odpowiedź na potrzebę regularnego „sprawdzenia pulsu” wśród liderów biznesu w dobie dynamicznych zmian rynkowych, zmienności budżetów i rosnących oczekiwań względem działów marketingu.

To szybkie, ale pogłębione badanie, które pozwoli zobaczyć, jak zmieniają się kluczowe wyzwania, cele i inwestycje marketingowe w perspektywie półrocznej – opisują jego twórcy.

Zobacz: Polska Organizacja Reklamodawców przedstawiła plany na 2025 rok

POR oraz K+Group badają decydentów marketingu

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

W tej edycji POR oraz K+Group poszerzają próbę badawczą. Oprócz CMO, do udziału w badaniu zostały zaproszone również osoby pełniące funkcje CEO oraz CFO. To podejście ma na celu pokazanie pełniejszego obrazu aktualnych wyzwań oraz zderzenie perspektyw i oczekiwań wobec działań marketingowych wśród różnych grup w ramach organizacji.  

– Widzimy potrzebę częstszego, bardziej dynamicznego sprawdzania nastrojów i priorytetów marketingowych – nie tylko raz do roku. Dlatego uruchamiamy Marketing Confidence Index jako uzupełnienie dużego badania PL CMO. Dzięki udziałowi CEO i CFO możemy pokazać pełniejszy kontekst dla decyzji marketingowych – ich uzasadnienia, wyzwania i zależności budżetowe – mówi Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzająca Polskiej Organizacji Reklamodawców.

Badanie jest całkowicie anonimowe i przeznaczone dla osób zajmujących kluczowe stanowiska decyzyjne w firmach: dyrektorów marketingu, prezesów i dyrektorów finansowych. Wypełnienie ankiety zajmuje ok. 7 minut, a jej rezultaty pomogą stworzyć przekrojowy raport obrazujący kondycję marketingu w Polsce w połowie 2025 roku.

Link do udziału w badaniu → Kliknij, by wziąć udział 

Raport z wynikami zostanie bezpłatnie udostępniony wszystkim uczestnikom badania. 

Przeczytaj źródło