NYX Professional Makeup rusza z globalną kampanią z Paris Hilton i Saweetie

1 tydzień temu 8
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Kampania opiera się na idei „najgorzej strzeżonego sekretu branży beauty” — powszechnie znanym fakcie, że NYX Professional Makeup od lat oferuje profesjonalnej jakości kosmetyki w przystępnych cenach. 

Kluczowym elementem kampanii jest seria zabawnych spotów wideo z udziałem Paris Hilton i Saweetie, które są emitowane globalnie w mediach społecznościowych, na platformach cyfrowych, billboardach oraz w przestrzeniach handlowych.

Zobacz: NYX Professional Makeup w gronie klientów agencji Labcon

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Gwiazdorska kampania NYX

– Z NYX jestem związana od samego początku – towarzyszył mi, gdy stawiałam pierwsze kroki w makijażu. Ta kampania to dla mnie piękny moment domknięcia pewnego etapu, a współpraca z samą ikoną, Paris Hilton, sprawia mi ogromną frajdę. Nie mogę się doczekać, aż ICY GRLs pokażą swoje olśniewające stylizacje tego lata – dodaje Saweetie.

Kampania koncentruje się na flagowych produktach NYX PM, wśród których znalazły się najlepiej sprzedające się i viralowe produkty marki takie jak kultowy błyszczyk Butter Gloss, baza i spray utrwalający Face Glue, odżywczy Fat Oil Lip Drip oraz nowość – Smushy Matte Lip Balm.

Kampania kontynuuje przyjętą przez NYX strategię łączenia świata beauty z popkulturą. 

Przeczytaj źródło