Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Kampania opiera się na idei „najgorzej strzeżonego sekretu branży beauty” — powszechnie znanym fakcie, że NYX Professional Makeup od lat oferuje profesjonalnej jakości kosmetyki w przystępnych cenach.
Kluczowym elementem kampanii jest seria zabawnych spotów wideo z udziałem Paris Hilton i Saweetie, które są emitowane globalnie w mediach społecznościowych, na platformach cyfrowych, billboardach oraz w przestrzeniach handlowych.
Zobacz: NYX Professional Makeup w gronie klientów agencji Labcon
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Gwiazdorska kampania NYX
– Z NYX jestem związana od samego początku – towarzyszył mi, gdy stawiałam pierwsze kroki w makijażu. Ta kampania to dla mnie piękny moment domknięcia pewnego etapu, a współpraca z samą ikoną, Paris Hilton, sprawia mi ogromną frajdę. Nie mogę się doczekać, aż ICY GRLs pokażą swoje olśniewające stylizacje tego lata – dodaje Saweetie.
Kampania koncentruje się na flagowych produktach NYX PM, wśród których znalazły się najlepiej sprzedające się i viralowe produkty marki takie jak kultowy błyszczyk Butter Gloss, baza i spray utrwalający Face Glue, odżywczy Fat Oil Lip Drip oraz nowość – Smushy Matte Lip Balm.
Kampania kontynuuje przyjętą przez NYX strategię łączenia świata beauty z popkulturą.