Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. screen Fb
“LOT warty Uznania” to gra słów przygotowana przez Polskie Linie Lotnicze LOT, opublikowana w towarzystwie ciekawej grafiki (publikacja 10 czerwca, czyli w pierwotnym terminie startu misji). RTM wzbudził zainteresowanie użytkowników mediów społecznościowych, którzy wskazywali, że podoba im się zarówna grafika jak i gra słów: “Fajna grafika. Klimat jest.”, , “Ale łaaaaadnie LOT, jak zwykle klasa”, “LOT zaczyna bawić się słowami jak Ikea”.

Wywołana do tablicy IKEA również tradycyjnie już skorzystała z okazji i uderzyła w żartobliwe tony, pytając w poście czy w rakiecie klaszcze się po dokowaniu.

Kolejny RTM IKEI, opatrzony hasłem “No i poleciał” dotyczył misia – astronauty.

Żabka natomiast zaoferowała klientom kosmiczne menu: astropierogi, astrozupę pomidorową oraz astrodeser.
“Z okazji startu misji kosmicznej Ax-4 wpadnij do Żabki i zapytaj o kosmiczne menu od Lyofood – stworzone z myślą o misjach poza ziemią” – zachęcał dyskont.


Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Również firma Labo Print - Advertising Production House, która wyprodukowała wspomniane opakowania produktów Lyofood, przygotowała krótki film “Smak kosmosu”, nawiązujący do misji kosmicznej.

Inspost postawił wyłącznie na dwa krótkie wpisy: w dniu startu misji (“Poszło! Kosmiczna paczka w drodze.”) oraz dzień później (“Paczka dostarczona”).


W RTM-owej zabawie nie zabrakło także Biedronki, która przygotowała grafikę astronauty z zakupami z dyskontu, opatrzoną hasłem: “Wszystko to, co niezbędne”.

PKP Intercity postanowiło natomiast skomentować wpis OficjalneZero na platformie X, sugerując że astronauci w pociągu mieliby więcej miejsca na nogi.
