Loteria Kamisa w Biedronce

6 dni temu 8
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
  1. Wirtualnemedia.pl
  2. Wiadomości
  3. Reklama
  4. Kampanie reklamowe

Marka Kamis uruchamia „Rozkoszne smaki”, czyli aktywację loteryjną w sieci Biedronka. Loteria ma promować wspólną linię produktów stworzoną z kulinarnym twórcą Michałem Korkoszem, znanym jako Rozkoszny.  

Aktywacja Kamisa ma celebrować przyjemność gotowania i zapraszać konsumentów do zabawy ze smakiem. W ramach loterii do wygrania jest udział w Rozkosznym Campie, czyli wydarzeniu weekendowym z udziałem Rozkosznego. Dodatkowo na uczestników czekają bony zakupowe do sieci Biedronka o łącznej puli 87 000 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Za koncepcję kreatywną aktywacji, jej kompleksową obsługę oraz organizację Rozkosznego Campu odpowiada Nav agency.

Przeczytaj źródło