Lego chce przełamywać stereotypy na temat przyszłych zawodów dla dziewczynek

1 tydzień temu 8
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Jak pokazało najnowsze globalne badanie Lego określenia, takie jak „budowniczy” przywołują skojarzenia dzieci z „mężczyzną na placu budowy” (39 proc.) i „chłopca bawiącego się klockami” (36 proc.). Aż 70 proc. dziewczynek stwierdziło, że trudno im myśleć o sobie jako o osobie sprawnej w tworzeniu konstrukcji.

W ramach kampanii grupa Global Girls Crew na nowo nagrała kultowy utwór „It’s Like That” zespołu RUN DMC z 1983 r. – dając mu nowe, energetyczne, pełne koloru brzmienie oraz podkreślając kreatywność dziewczynek. Teledysk do singla „She Built That” można obejrzeć na YouTube.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

 Z okazji premiery kampanii Grupa Lego udostępnia grę online, w której gracze mogą tworzyć własne postacie i odtwarzać teledysk, korzystając z różnych kamer, scenografii i misji pobocznych.

Kolejne etapy kampanii Lego wkrótce. 

Przeczytaj źródło