Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Kampanii towarzyszy uruchomienie portalu kampusgzm.pl, który gromadzi informacje o 25 uczelniach działających na terenie GZM. To pierwszy tak szeroko zakrojony projekt, który ma przyciągnąć młodych z regionu i wzmocnić akademicki potencjał Metropolii. Oprócz opisu kierunków studiów, na stronie można znaleźć materiały wideo oraz przewodniki po życiu studenckim w regionie. W sieci i przestrzeni publicznej pojawiły się też pierwsze spoty promocyjne – kolejne zapowiedziano na nadchodzące miesiące.
Kampania dla młodzieży
– Każdy student ma w sobie potencjał. Dlatego stwarzamy przestrzeń, w której można go rozwijać – łącząc różnorodne zainteresowania, kierunki studiów i możliwości kariery. W GZM wierzymy, że nauka to nasz nowy przemysł. Oferujemy obecnym i przyszłym studentom nie tylko wysokiej jakości edukację, ale też inspirujące środowisko akademickie i komfortowe warunki życia. Kampus GZM to dla nas niezwykle ważny projekt – oparty na idei stworzenia zróżnicowanego i inspirującego środowiska akademickiego, które z powodzeniem rozwija potencjał młodych ludzi – mówi Kazimierz Karolczak, przewodniczący zarządu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Nowa kampania celuje głównie w młodzież z województwa śląskiego i sąsiednich regionów – szczególnie tych dobrze skomunikowanych z GZM.
Działania promocyjne prowadzone są w internecie (m.in. na TikToku, Instagramie, YouTube i Spotify), a także na nośnikach outdoorowych, w prasie edukacyjnej oraz w kinach.
Działania wpisują się w szerszą strategię promowania GZM jako regionu przyjaznego młodym ludziom i wspierającego ich rozwój edukacyjny oraz zawodowy.