DHL eCommerce Polska ma nową PR director

1 tydzień temu 14
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

W DHL eCommerce Polska będzie odpowiadać za strategię komunikacji zewnętrznej, relacje z mediami – pełniąc funkcję rzecznika prasowego – a także za zarządzanie kryzysem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Ewa Grzech to ekspertka w dziedzinie komunikacji z wieloletnim doświadczeniem, które zdobywała pracując w branży beauty, technologicznej i FMCG. 

Jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warszawskiego, swoją karierę zaczynała w agencji Edelman Polska, a potem po stronie biznesu w Huawei Technologies. Przed dołączeniem do DHL eCommerce Polska kierowała działem Integrated Communications w Avon Cosmetics Polska. Specjalizuje się w prowadzeniu działań w obszarach komunikacji korporacyjnej i produktowej, media relations, zarządzania kryzysowego oraz społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). 

Przeczytaj źródło