Business Insider przed Inforem. Ale więcej popularnych serwisów gospodarczych ma inny wydawca

1 dzień temu 12

Fot. mockupbro.com Fot. mockupbro.com

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu 2025 roku Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 7,05 mln internautów, z których każdy spędził tam średnio 9 minut i 9 sekund. Witryna zanotowała 23,71 proc. zasięgu.

Pułap 20 proc. zasięgu przekroczyły jeszcze trzy witryny gospodarczo-prawne. Infor.pl przyciągnął 6,55 mln internautów (co dało 22,06 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 6 minut i 42 sekundy. Rynek Zdrowia (grupa PTWP) zanotował 6,26 mln użytkowników, 21,07 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 23 sekundy średniego czasu korzystania, zaś Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) – 6,05 mln odwiedzających, 20,38 proc. zasięgu oraz 9 minut i 29 sekund przeciętnego czasu. W tej ostatniej statystyce Money osiągnął najlepszy wynik w zestawieniu.

CZYTAJ TEŻ: Które portale mają najpopularniejsze strony główne? Onet przyciąga na prawie godzinę

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany „balance amendmend”, w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.

Trzy serwisy Grupy PTWP w czołówce

Niżej w zestawieniu są działy gospodarczo-prawne trzech portali horyzontalnych. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) taka sekcja zanotowała 4,85 mln użytkowników oraz 6 minut i 12 sekund średniego czasu korzystania, na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 4,74 mln odwiedzających oraz 5 minut i 13 sekund przeciętnego czasu, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) – 4,43 mln użytkowników oraz 3 minuty i 21 sekund średniego czasu.

Są też dwie inne witryny należące do Grupy PTWP: Portal Samorządowy odwiedziło 5,72 mln internautów, spędzając średnio po 2 minuty i 36 sekund, zaś WNP.pl przyciągnął 4,62 mln użytkowników, każdego przeciętnie na 3 minuty i 9 sekund.

CZYTAJ TEŻ: W wakacje newsy słabiej się klikają. Duży awans Interii

Z kolei Forsal.pl (Grupa Infor) zanotował 4,58 mln odwiedzających oraz 4 minuty i 7 sekund średniego czasu korzystania.

Przeczytaj źródło