Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
– W rzemiośle wiele można zapisać w procedurach, przepisach i wytycznych, ale prawdziwego profesjonalizmu nie da się nauczyć z kartki. On rodzi się w relacji mistrz – uczeń, w cierpliwej codziennej pracy, w powtarzaniu, poprawianiu, szlifowaniu. To jedna z fundamentalnych prawd, jakie odkrywają przed nami fachowcy – mówi Monika Sikora-Moszko, kierownik ds. komunikacji branżowej w Atlas.
W ramach kampanii „Atlas Mistrzom” powstały autentyczne historie wykonawców – ich wspomnienia, emocje, pierwsze budowy, błędy, lekcje i ludzie, którzy stali za ich zawodowym startem. Nie ma tu marketingowej fikcji. Są nazwiska, twarze i konkretne relacje, które – bez zbędnych słów – pokazują, czym jest prawdziwe mistrzostwo.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Zobacz: "Czarno na Białym" - nowa seria filmów firmy Atlas
Równolegle powstały również materiały o charakterze produktowym, ale i tu nie ma zmiany tonu, bo nawet w reklamie można mówić o relacjach, wartościach i szacunku do pracy.