Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. materiały prasowe
Kampania będzie obecna w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach digital: YouTube,Meta (Facebook & Instagram)oraz kampaniach banerowych i wideo w modelach programmatic.
Dodatkowo wykorzystane zostały zaawansowane narzędzia geolokalizacji, umożliwiające użytkownikom odnalezienie najbliższych punktów sprzedaży z ekspozycją podłóg Arbiton. Komunikacja kampanii została już wdrożona w ponad 300 sklepach w całej Polsce, które aktywnie uczestniczą w projekcie– zarówno poprzez materiały POS, jak i lokalne działania promocyjne.
Bohaterami spotów są psy – nasi towarzysze życia, symbol energii i codziennych wyzwań. Psy doskonale pokazują odporność i funkcjonalność produktów Arbiton.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Celem kampanii jest nie tylko dalsze wzmacnianie pozycji marki Arbiton, ale również budowanie świadomości całej kategorii podłóg SPC – segmentu, który Arbiton jako pierwszy wprowadził do Polski w 2018 roku.
Kampania jest efektem szeroko zakrojonych badań konsumenckich oraz testów koncepcji kreatywnych zespołu marketingu Arbiton.
Spoty reklamowe zostały stworzone przez wewnętrzny dział kreatywny marki Arbiton, a za produkcję odpowiadało studio Motionbrand. Zakupem i planowaniem mediów zajęła się agencja Media Concept.