Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. Unsplash
Netflix badał również możliwość tworzenia wywiadów z celebrytami i krótszych filmów dokumentalnych – jako części swojej rozwijającej się strategii transmisji na żywo.
W ostatnich latach Netflix aktywnie rozszerza swoją ofertę treści na żywo. Celem jest zwiększenie przychodów z reklam, zdywersyfikowanie biblioteki treści i przyciągnięcie nowych abonentów.
Netflix stawia na transmisje live
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Jak pisaliśmy w tym tygodniu na łamach Wirtualnemedia.pl, serwis streamingowy NASA+ będzie dostępny również na platformie Netflix. W ramach umowy z NASA Netflix pokaże na żywo starty rakiet, spacery kosmiczne astronautów, widok Ziemi z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej oraz wiele innych materiałów z darmowej aplikacji NASA+.
Netflix ma już za sobą transmisje sportowe na żywo, m.in. turniej golfowy w Las Vegas czy mecz tenisowy The Netflix Slam z udziałem Rafaela Nadala i Carlosa Alcaraza.
W ubiegłym roku serwis podpisał 10-letnią umowę na emisję cotygodniowego programu Raw WWE, który od stycznia 2025 roku będzie dostępny na platformie w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Ameryce Łacińskiej, a z czasem także w innych krajach. Umowa obejmuje także transmisje innych programów WWE (SmackDown, NXT) oraz wydarzeń specjalnych na żywo, takich jak WrestleMania, SummerSlam i Royal Rumble.
Dla Netflixa jest to poszerzenie swojej oferty programów na żywo, które stały się ważnym elementem jego strategii. Netflix wchodzi też we współprace z telewizją, poszerzając swoją ofertę w poszczególnych krajach.