Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Kanał wPolsce24 większość programów informacyjnych i publicystycznych nadaje z budynku przy ulicy Finlandzkiej na Saskiej Kępie. W styczniu pisaliśmy, że jeszcze w I półroczu roku stacja planuje podwoić powierzchnię. Na razie nie doszło do tej inwestycji, ale w realizacji planów pomóc ma rozpoczęta zbiórka.
Z tarasu naszej redakcji rozciąga się widok na Warszawę. To tutaj chcemy zbudować nowe studio – miejsce, z którego głos niezależnych dziennikarzy popłynie jeszcze mocniej.
Pomóż nam zbudować nowe studio i wesprzyj zbiórkę online:https://t.co/U5dbpS4Gii
lub przelej darowiznę… pic.twitter.com/Oz7W4I8fAD
Ze studia ma być widoczny Stadion Narodowy, Sejm, Pałac Prezydencki i inne części Warszawy. Poinformował o tym Michał Adamczyk, dyrektor programowy wPolsce24, na nagraniu opublikowanym w mediach społecznościowych stacji.
Do jakich celów zostanie wykorzystane nowe studio?
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Z naszych informacji wynika, że nowe studio ma nieco odciążyć główne. Czasem stacja ma potrzebę nagrania dodatkowego programu „do puszki”, ale nie ma takiej możliwości, ponieważ studio jest ciągle wykorzystywane do serwisów informacyjnych lub programów publicystycznych.
Jedynie „Strefa starcia Michała Adamczyka”, „Młodzież pyta” i „Teoria spiskowa” oraz format kabaretowy „Rudy i Brudy” są produkowane w innych lokalizacjach. Trzy pierwsze formaty powstają w większym wynajmowanym obiekcie przy ulicy Puławskiej niedaleko granicy Warszawy i Piaseczna. Oszklenie tarasu da nowe możliwości realizacyjne i pozwoli wprowadzić do ramówki nowe formaty.

O najnowszej zbiórce wPolsce24 informuje na tickerze w prawej części ekranu. Na razie zebrano 1 proc. pożądanej sumy. Przez ostatnie dwa miesiące nadawca prowadził zbiórkę w wysokości 960 tys. zł na dziennikarstwo śledcze. Wcześniej zbierano pieniądze na oświetlenie (640 tys. zł), ścianę wideo (960 tys. zł) i nowe kamery (920 tys. zł).
Z danych Nielsena wynika, że wPolsce24 miała w maju w grupie 4+ 1,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym (przed rokiem 0,37 proc.). W kategorii stacji newsowych, stacja przegrała z Republiką (6,93 proc.), TVN24 (6,34 proc.), TVP Info (1,85 proc.) i Polsat News (1,56 proc.). Poradziła sobie jednak lepiej niż Wydarzenia 24 (1,24 proc.).