Wpadka Apple’a. Na YouTube’a trafiła wyjątkowo niefortunna miniaturka

3 tygodni temu 20
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Apple słynie z dążenia do marketingowej perfekcji i dbania o swój wizerunek, ale nawet największym zdarzają się wpadki.

Producent iPhone’ów jest właśnie zajęty promocją systemu iOS 26, w którym sztandarową nowością jest nowy interfejs wykorzystujący elementy imitujące szkło. Drobna, ale zabawna wpadka przytrafiła się podczas dystrybucji materiału promującego interfejs "Liquid Glass" na YouTubie.

Jak zauważył serwis The Verge, widoczny na miniaturce napis "Liquid Glass" w wyniku niefortunnego umiejscowienia ikony odtwarzania przypadkowo zmienił się w "Liquid Ass". W efekcie zamiast “płynnego szkła” Apple niechcący zareklamował płynne… miejsce, w którym plecy tracą swą szlachetną nazwą. 

Stara miniatura filmu Apple'a (fot. The Verge)

Niezręczne zestawienie słów szybko zauważyli internauci, którzy błyskawicznie udostępnili zabawną pomyłkę na różnych platformach społecznościowych. Apple zdążył już jednak podmienić miniaturę i poprawić umiejscowienie przycisku odtwarzania tak, aby nazwa nowego interfejsu była widoczna poprawnie.

Uruchom wideo

Przypominam, że możecie się już zapoznać z naszymi pierwszymi wrażeniami na temat iOS 26 i interfejsu Liquid Glass

Przeczytaj źródło