Weszło rozpoczyna współpracę ze słynnym magazynem

2 dni temu 11

Bartosz Wróblewski, nowy dyrektor zarządzający Weszło, fot. mat. prasowy Bartosz Wróblewski, nowy dyrektor zarządzający Weszło, fot. mat. prasowy

Współpraca z magazynem FourFourTwo ma dostarczyć polskim kibicom ekskluzywne treści, niedostępne w żadnym innym miejscu.

- Współpraca z FourFourTwo to dla nas naturalny krok - spotykają się tu dwie marki, które łączy podobne spojrzenie na futbol. Zarówno Weszło, jak i FourFourTwo od lat stawiają na treści celne, inteligentne, ale też pełne humoru i dystansu. To właśnie ten unikalny ton sprawia, że obie redakcje są bliskie kibicom - bo o piłce mówimy nie tylko poważnie i ekspercko, ale też z pasją i lekkością - przekazał mediom Bartosz Wróblewski, nowy dyrektor zarządzający Weszło, który dołączył do zespołu na początku sierpnia br. 

Weszło i FourFourTwo

Wśród treści przygotowanych we współpracy z FourFourTwo znajdą się m.in. wywiady z piłkarzami i trenerami Premier League, analizy, rankingi oraz felietony, a także materiały utrzymane w charakterystycznym stylu magazynu - łączącym eksperckie spojrzenie na futbol z lekkością i poczuciem humoru.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

- Naszą redakcję wzmocnił niedawno Wojciech Piela, ekspert od Premier League w Polsce, który współtworzy materiały z FourFourTwo i prowadzi w Weszło.TV swój autorski, nowy program „Stacja Premier League”. Dzięki temu możemy dostarczać naszym czytelnikom i widzom nie tylko unikalne treści, ale też spójne doświadczenie – zgodne z charakterem obu marek. Wierzę, że połączenie światowego autorytetu FourFourTwo z energią, ostrym językiem i niestandardowym podejściem Weszło sprawi, że nasza oferta stanie się absolutnie wyjątkowa na rynku mediów sportowych w Polsce - dodał Bartosz Wróblewski.

Artykuły będą dostępne w dedykowanej sekcji Premier League na Weszło.com. Wybrane treści będą dodatkowo promowane w mediach społecznościowych serwisu.

Czytaj także: Patronite znów urósł i dzieli się zyskiem

FourFourTwo to jedno z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych na świecie mediów piłkarskich. Magazyn został założony w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. arka obecna jest w kilkunastu krajach i dociera do milionów czytelników oraz użytkowników online.

Przeczytaj źródło