Unilever klientem Nav agency

5 godziny temu 3
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W ramach współpracy agencja odpowiada za adaptację globalnych i lokalnych platform kreatywnych do działań shopperowych w modelu omnichannel. Zakres prac obejmuje zarówno projekty typu total Poland, jak i aktywacje dedykowane konkretnym sieciom handlowym. Celem działań jest wsparcie celów biznesowych i marketingowych w miejscach kontaktu z konsumentem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Agencja zajmie się także pełną obsługą aktywacji, dbając o spójność komunikacji we wszystkich punktach styku. NAV agency współpracuje z innymi partnerami Unilever – agencjami kreatywnymi, mediowymi i influencerskimi – by zapewnić spójną narrację na każdym etapie ścieżki zakupowej.

– Ekspertyza zespołu Nav oraz ich bogate doświadczenie w pracy dla marek FMCG były dla nas kluczowymi argumentami przy podejmowaniu decyzji przetargowej. Szukaliśmy partnera, który nie tylko rozumie specyfikę kanałów sprzedaży, ale potrafi też myśleć o komunikacji shopperowej z perspektywy marki i konsumenta – komentuje Joanna Wysocka-Dewicka, activation manager w Unilever Polska.

Pierwsze wspólne projekty trafią na rynek już w trzecim kwartale 2025 roku. 

Przeczytaj źródło