Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Strategia Digitree Group na lata 2025–2027 jest oparta na dwóch głównych obszarach. W zakresie agencyjnym firma chce realizować dla średnich i dużych firm usługi marketingowe: od kampanii reklamowych, przez branding i content marketing, po zakup mediów.
W prezentacji strategii wskazano, że „spółki zależne działają niezależnie operacyjnie, ale współtworzą wspólną ofertę, która pozwala skuteczniej docierać do klientów i zwiększać sprzedaż”
Drugi obszar to technologie, czyli usługi w zakresie technologii marketingowych obejmujące automatyzację, analitykę danych, reklamę programatyczną, rozwiązania AI oraz e-commerce. – Rozwój produktów ma charakter długofalowy i ukierunkowany na wsparcie agencji oraz ich klientów. Synergie wewnętrzne realizowane są poprzez współpracę spółek w modelu cross-sell w celu dostarczania kompleksowych rozwiązań – opisano.
Digitree Group zapowiada przejęcia
Oferta Digitree Group ma zostać poszerzona o nowe usługi i kompetencje, m.in. poprzez akwizycje. Jako ich kierunki wskazano influencer marketing, studio wideo / social-first („własna produkcja wideo skraca czas i redukuje koszty kampanii” – zaznaczono), usługi z zakresu agencji marketplace, AI i danych oraz SEO wspartego przez AI.
Zapowiedziano też rozszerzenie usług z obszaru digital 360 stopni („silniejsze pozycjonowanie klientów, kompleksowa obsługa dużych marek, większe budżety”) i agencji mediowej w internece („skalowanie kompetencji mediowych – większe budżety, pełna obsługa kampanii paid dla topowych klientów”).

Firma wyliczyła, że w ramach restrukturyzacji nastąpi m.in. optymalizacja procesów, wdrożenie AI w celu podniesienia efektywności oraz przegląd nierentownych projektów. Żeby tworzyć synergie w ramach holdingu, przygotowana zostanie wspólna oferta oraz utworzony wspólny zespół opiekunów klientów.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Digitree Group odświeży swój wizerunek oraz będzie prowadzić zintegrowane działania marketingowe, promujące holding jako kompleksową organizację z uzupełniającymi się usługami technologicznymi i kreatywnymi.

Priorytetem inwestycje
W efekcie Digitree Group w 2027 roku ma wypracować 150 mln zł skonsolidowanych przychodów i 7 proc. marży EBITDA.
Inwestycje są dla firmy nadrzędnym celem. Podkreślano, że zgodnie z założeniami zarządu „wypracowane zyski będą w pierwszej kolejności wykorzystywane na realizację celów strategicznych, w tym inwestycji wspierających rozwój organiczny, ekspansję produktową oraz wzmocnienie pozycji rynkowej”.
– Decyzje dotyczące ewentualnego podziału zysku będą każdorazowo podejmowane z uwzględnieniem aktualnej sytuacji finansowej Grupy, planów inwestycyjnych oraz oceny długoterminowych potrzeb kapitałowych. Polityka w tym zakresie będzie regularnie przeglądana, w zależności od etapu rozwoju i możliwości finansowych Grupy – dodano.
Latem 2024 r. z Digitree Group pożegnała się spółka Polinvest 7, sprzedając większościowy pakiet akcji. W holding zainwestowała m.in. grupa Euvic. W listopadzie nowym prezesem został Tobiasz Wybraniec, roszady nastąpiły też we władzach spółek zależnych JU: oraz Fast White Cat.
W 2024 roku Digitree Group zanotowała spadek skonsolidowanych przychodów z 89,55 do 77,82 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 776 tys. do 4,89 mln zł. Firma od debiutu giełdowego wiosną 2011 roku nie wypłaciła żadnej dywidendy.
We wtorek przed godz. 12 za akcję Digitree Group płacono 11,50 zł, po prezentacji nowej strategii kurs zyskiwał 3,6 proc. Był o 24 proc. wyższy niż 12 miesięcy temu.
