T-Mobile wprowadza wielką zmianę w ofercie. "Burzymy branżowe bariery"

1 tydzień temu 17
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Zaktualizowana oferta T-Mobile obejmuje tylko jeden abonament komórkowy. Operator nazwał go "Po prostu".

Dotychczas abonenci T-Mobile mieli do wyboru cztery różne plany w cenach od 40 do 95 zł/mies. - XS, S, M oraz L. To już przeszłość, bo od 25 czerwca na nowych klientów czeka tylko jedna, całkowicie nielimitowana oferta "Po prostu". 

T-Mobile z uproszczoną ofertą. Warunki abonamentu "Po prostu"

Standardowa cena abonamentu wynosi 85 zł miesięcznie. Klienci mogą ją obniżyć do 75 zł miesięcznie, korzystając z dwóch rabatów po 5 zł każdy; jednego za wyrażenie zgód marketingowych i drugiego za korzystanie z obsługi elektronicznej (e-faktura i korespondencja e-mail). 

Uruchom wideo

Abonament obejmuje:

  • nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne w kraju i w roamingu na terenie Unii Europejskiej;
  • nielimitowane wiadomości SMS i MMS w kraju i w roamingu UE;
  • internet 5G w kraju bez limitu danych i prędkości.

Abonament zawierany jest na 24 miesiące. Po tym okresie automatycznie przekształca się w umowę na czas nieokreślony, o ile klient nie złoży wypowiedzenia. T-Mobile zaznacza jednocześnie, że po upływie 24 miesięcy abonament wzrośnie o 10 zł, a następnie o 10 zł po każdym kolejnym roku.

Ograniczenia? Karta SIM dostarczana w ramach oferty “Po prostu” nie jest przeznaczona do użytku w modemach ani routerach. Ograniczenie to, jak podaje T-Mobile, ma na celu zapobieganie przeciążeniom sieci.

Oferta "Po prostu" nie obejmuje roamingowej paczki danych, ale za 49 zł można wykupić 14-dniowy pakiet no limit w strefie 1A. Do 30 września każdy klient może wykupić maksymalnie dwa takie pakiety. 

Klienci T-Mobile mogą także dokupić kolejne numery po niższych stawkach, a także wykupić oferty łączone z domowym światłowodem czy telewizją. 

Dotychczasowi abonenci T-Mobile mogą przesiąść się na "Po prostu" po zakończeniu umowy lub w dowolnym momencie. 

T-Mobile nazywa wprowadzone zmiany "burzeniem branżowych barier". Operator powołuje się na dane, według których wygoda i prostota to kluczowe aspekty dla 94 proc. klientów. 

Nie jest to jedyna istotna nowość w tej sieci. Klienci T-Mobile mogą korzystać z wirtualnego asystenta Magenta AI.

Przeczytaj źródło