Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Poczta Polska określa “Pocztę TV” jako kanał informacyjny, w którym pokazywane będzie to, co ciekawego i ważnego dzieje się w tej firmie. Pojawiać się tam mają aktualności, historie ludzi z pasją i inicjatywy, które mają realny wpływ na rozwój Poczty Polskiej, a także materiały edukacyjne i ciekawostki.
– Nie unikamy trudnych tematów – mówimy o nich otwarcie, bo wierzymy, że szczerość buduje zaufanie. Zależy nam, by pokazać Pocztę taką, jaka jest dziś – zaangażowaną, zmieniającą się, gotową do działania. Ten projekt kierujemy zarówno do naszych pracowników, jak i wszystkich, którzy chcą nas lepiej poznać – czytamy w opisie kanału na YouTube.
“Telewizja o Was, dla Was”
W pierwszym odcinku, zapowiadającym start “Poczty TV” w roli wydawców opowiadających o nowym kanale występują: Dariusz Prosiecki, dyrektor biura relacji zewnętrznych oraz Joanna Trzaska-Wieczorek, dyrektorka biura komunikacji i rzeczniczka prasowa Poczty Polskiej.
– To przede wszystkim telewizja o Was, dla Was. Chcemy pokazać, jaką gigantyczną pracę wykonują każdego dnia pocztowcy, by dostarczać przesyłki. Pokażemy pracę listonoszy, pracę sortowni i tych wszystkich, którzy działają na pierwszej linii frontu. A jak to pokażemy? Najlepiej jak się da. Przez ostatnie 30 lat byłem związany z telewizją i nieskromnie powiem: wiem, jak się to robi – mówi w pierwszym odcinku Poczta TV Dariusz Prosiecki.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Pierwszy odcinek Poczta TV trwa nieco ponad 10 minut. Oprócz zapowiedzi tego, co będzie na tym kanale, pokazano w nim m.in. jak wyglądają pierwsze placówki pocztowe po wprowadzanych od pewnego czasu zmianach w wizualizacji. Pokazano również proces transportu pszczół, którym Poczta Polska jako jedyna spośród firm kurierskich zajmuje się na terenie Polski.

Zobacz też: Poczta Polska dostarczy zakupy z Temu
Nowe odcinki raz w tygodniu
Projektem “Poczta TV” kieruje Joanna Cegłowska, dyrektorka departamentu komunikacji i relacji zewnętrznych w Poczcie Polskiej. Treści do kanału przygotowują i opracowują pracownicy departamentu, w zależności od odcinka jest to ok. osiem osób. Początkowo, w tzw. fazie testowej, w okresie wakacji kilku- lub kilkunastominutowe odcinki będą emitowane raz na dwa tygodnie, docelowo (od jesieni) co tydzień. “Poczta TV” będzie dostępna głównie na YouTube.
Joanna Trzaska-Wieczorek nie odpowiedziała nam, jaki jest koszt uruchomienia i miesięcznego utrzymania nowego kanału na YouTube. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradziła, że inspiracją do uruchomienia kanału “Poczta TV” są doświadczenia innych poczt, np. poczty włoskiej.