PayPo i Sinsay wspólnie w letniej kampanii "Poczuj lato, poczuj swoją Aurę"

1 tydzień temu 9
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Redakcja24.06.2025 (13:36)

Marki PayPo - lider płatności odroczonych w Polsce - oraz Sinsay, dynamicznie rozwijający się brand modowy, ponownie łączą siły.

PayPo i Sinsay wspólnie w letniej kampanii „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”

Efektem tej współpracy jest nowa kampania marketingowa pod hasłem "Poczuj lato, poczuj swoją Aurę", która promuje letnie kolekcje oraz możliwość wygodnych zakupów z odroczoną płatnością.

W ramach akcji w przestrzeni miejskiej Warszawy pojawiły się efektowne murale - połączenie mody, nowoczesnej sztuki i innowacyjnych rozwiązań zakupowych. Kampania ma na celu nie tylko budowanie wizerunku obu brandów, ale przede wszystkim pokazanie, że zakupy mogą być równie elastyczne jak letni styl - z wygodą, jaką daje płatność PayPo.

Promocja koncentruje się na nowej kolekcji Sinsay - obejmującej odzież, dodatki, kosmetyki i elementy wyposażenia wnętrz - oraz na możliwościach, jakie daje PayPo. Zakupy z odroczoną płatnością dostępne są zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych, m.in. za pośrednictwem aplikacji mobilnej PayPo oraz aplikacji Sinsay.

Kampania wpisuje się w aktualne trendy konsumenckie, gdzie liczy się nie tylko oferta, ale też komfort i elastyczność całego procesu zakupowego. To kolejny przykład synergii marek, które łączą modę z technologią i odpowiadają na potrzeby współczesnych użytkowników.

Informacja prasowa

Przeczytaj źródło