PARP planuje zatrudnić agencję PR. Budżet to nawet 3,5 mln zł

1 tydzień temu 9
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. PAP fot. PAP

W związku z planowanym przetargiem PARP zaprasza agencje PR do dokonania szacunkowej wyceny zadań w zakresie świadczenia usług wsparcia PR oraz pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej w mediach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Wybrana agencja PR zajmie się wsparciem departamentem komunikacji i marketingu PARP, w szczególności sekcją komunikacji i mediów. Dodatkowo przetarg będzie dotyczył też zakupu powierzchni reklamowej w prasie oraz serwisach internetowych w celu zamieszczania publikacji informacyjnych, edukacyjnych, upowszechniających, promocyjnych lub reklamowych (w formie m.in. tekstu, baneru, wideo, reklamy, podcastu itp.). 

Umowa z wybraną agencji zostanie zawarta na okres 2 lat, z możliwością przedłużenia jej o kolejne 2 lata. Budżet przeznaczony na ten cel, a obejmujący również wynagrodzenie wybranej agencji będzie wynosić od 2,9 do 3,5 mln zł.  

Przeczytaj źródło