Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Ubiegły tydzień w branży reklamowej upłynął pod znakiem 72. edycji Cannes Lions – największego na świecie święta kreatywności w reklamie, marketingu, mediach i komunikacji. W tym roku Polska wyjeżdża z Francji z sześcioma Lwami.
Dwa srebra otrzymały McCann Poland i Mastercard za kampanię „Public Money ATM”. Projekt przekształcał znane wszystkim bankomaty w intuicyjne narzędzia do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego. Lwy przyznano w kategoriach Engagement&Direct/ Large-Scale Media oraz Brand Experience & Activation/ Digital Installations.
Zespół McDonald’s Polska i DDB Warszawa został doceniony za ubiegłoroczną kampanię „Burger Drwala wraca, by pokolorować zimę”, zdobywając Złotego Lwa w kategorii Brand Experience & Activation, Srebrnego Lwa w kategorii Outdoor oraz dwa Brązowe Lwy w kategoriach Design Lions i Industry Craft Lions.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
„Cannes Lions Breakfast Wirtualnie” – zarejestruj się!
Zachęcamy do rejestracji na bezpłatny webinar „Cannes Lions Breakfast Wirtualnie”, organizowanego wspólnie przez Wirtualnemedia.pl oraz agencję 24/7Communication. Opowiemy w nim o najważniejszych nagrodzonych w Cannes kampaniach. Pokażemy case study takich marek jak AXA, McDonald’s, Pedigree, IKEA. Wskażemy także na kluczowe w naszej ocenie trendy, które ukształtują myślenie o marketingu w kolejnych miesiącach i latach.
To webinar dla każdego, kto na co dzień zajmuje się marketingiem profesjonalnie, ale także wszystkich łaknących wiedzy i inspiracji pasjonatów tej dziedziny.
TU link do rejestracji. Zapraszamy!
Start: Środa 25 czerwca o godzinie 11:00. Czas trwania: 60 minut.