Nowe osoby i awanse w AdNext

1 dzień temu 10

Maciej Furnal posiada ponad 17-letnie doświadczenie sprzedażowe w branży mediów. Swoją karierę w reklamie rozpoczął w Polsat Media, gdzie przez ponad 8 lat szlifował swoje umiejętności w sferze reklamy telewizyjnej, a później w dziale video online kierował zespołem obsługującym kilka większych grup agencji oraz agencji niesieciowych. Kierując się coraz mocniej w stronę mediów digitalowych, w 2016 roku został szefem sprzedaży agencyjnej w sieci reklamy mobilnej AdPrime, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż i kompleksową obsługę w dużych oraz mniejszych domach mediowych.

Z AdNext związany od wiosny 2023. Odpowiada za sprzedaż agencyjną rozwiązań reklamowych oferowanych przez PushAd Software (sieci reklamowe: PushAd Network, NativeOne, videoONE, RCS).

Magdalena Zaleska ma prawie 20-letnie doświadczenie w dziedzinie marketingu i public relations, które zdobywała m.in. w mediach i wydawnictwach książkowych. W Polskim Radiu odpowiadała za komunikację i promocję anten, Teatru Polskiego Radia i Polskiej Orkiestry Radiowej, a także najważniejszych radiowych imprez, takich jak Piknik Naukowy, Lato z Radiem czy Festiwal Dwa Teatry. W wydawnictwie Prószyński i S-ka zajmowała się tworzeniem i realizacją strategii komunikacyjno-reklamowych dla najważniejszych tytułów, w tym trylogii Stanisława Grzesiuka, doprowadzając do powstania filmu dokumentalnego „Grzesiuk. Ferajna wciąż gra” w reż. Jarosława Wiśniewskiego. Współpracowała również z Radiem 357, w którym odpowiadała za rozwój projektu Box 357 (obecnie Gadżety 357), skierowanego do fanów rozgłośni.

W AdNext pracuje od września 2020 r., jako head of marketing & communication będzie odpowiedzialna m.in. za strategię komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Grupy i należących do niej spółek oraz koordynację prac zespołu marketingowo-HR-owego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Piotr Bogdański związany jest z branżą marketingową od 2019 roku. Pierwsze doświadczenia zdobywał w agencji FFW Communication, gdzie rozwijał swoje kompetencje w koordynowaniu projektów digitalowych dla segmentu B2C i B2B. Następnie, jako account manager w Euvic Performance, realizował kampanie m.in. dla InterCars oraz Lenovo. Od września 2022 roku rozwija swoją ścieżkę zawodową w WeDare, odpowiadając za obsługę kluczowych klientów afiliacyjnych, takich jak IKEA czy Credit Agricole. W ramach współpracy z wydawcami i klientami zapewnia najwyższy poziom relacji biznesowych oraz konsekwentne wzrosty w prowadzonych kampaniach z zakresu performance marketingu.

Joanna Korczak z branżą mediów i reklamy cyfrowej jest związana od ponad 20 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie wydawców (m.in. w Agorze), jak i w strukturach sieci reklamowych (np. Adrino). Specjalizuje się w rozwiązaniach z zakresu reklamy natywnej, display, data & audience targeting, e-mail marketingu oraz content marketingu. Łączy wiedzę strategiczną z praktyką operacyjną, realizując projekty dla największych marek na rynku. Lubi holistyczne podejście do produktów reklamowych, efektywnego wykorzystywania wiedzy o rynku oraz umiejętności budowania synergii między technologią, a treścią.

W PushAd odpowiadać będzie za rozwój innowacyjnych produktów technologicznych, budowanie synergii pomiędzy rozwiązaniami spółek w ramach Grupy oraz koordynację działań związanych z wejściem AdNext w nowy, perspektywiczny obszar badań i rozwoju (R&D).

Kacper Majewski to HR business partner specjalizujący się w branży marketingowej. Swoją karierę rozpoczynał właśnie w marketingu, jeszcze podczas studiów w SGH, a z czasem rozwinął ją w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, pozostając blisko świata kreatywnego. Zdobywał doświadczenie, współpracując z agencjami marketingowymi, klientami korporacyjnymi oraz prowadząc własny biznes skoncentrowany na consultingu HR.

W Grupie AdNext będzie kompleksowo odpowiadał za rozwój obszaru HR w spółkach Mastermind Media, WeDare i PushAd. 

Przeczytaj źródło