Nowa redaktor naczelna serwisów parentingowych Grupy naTemat

5 godziny temu 2
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Natalia Hołownia to dziennikarka z 16-letnim doświadczeniem. Zanim sama została mamą, przez pięć lat kierowała serwisem Gala.pl (Burda), gdzie prowadziła m.in. autorski cykl wywiadów wideo "Gala Studio". Wcześniej była związana z grupą Gazeta.pl.

Razem z Martyną Wyrzykowską z Sexed.pl prowadziła popularne serie "Tak mamy!" dla Onet.pl oraz "Mamy tak samo" dla Ładne Bebe, w których o macierzyństwie, kobiecości i cielesności rozmawiała ze znanymi matkami.

Dla Vogue.pl prowadzi natomiast nostalgiczny podcast "Ikony stylu lat 90.". Jest także autorką książek: poradnika "Jak być paryżanką w Polsce" oraz zbioru wywiadów "Modna Polka".

Zobacz: naTemat z akcją specjalną. Roma Gąsiorowska w roli Odry

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Znani rodzice będą współtworzyć MamaDu i DadHero

– Kobiety nieprzerwanie mnie inspirują, a matki to moje superbohaterki. Odkąd urodziłam córkę, wiem, jak wymagająca i angażująca jest to rola. Intymne, nierzadko trudne, zawsze bardzo emocjonalne rozmowy ze znanymi matkami w moich podcastach uświadomiły mi, że rodzicielstwo to temat niewyczerpany, a przy tym niezwykle ważny dla wielu z nas – podkreśla Hołownia.

Jej nowa strategia dla serwisów zakłada m.in. zapraszanie do współpracy znanych rodziców, rozwój social mediów jako platformy do wymiany myśli i tworzenie treści, które dają nie tylko wiedzę, ale też realne wsparcie.

– Wybór Natalii na stanowisko redaktor naczelnej wiąże się ze strategią, jaką obieramy dla wszystkich serwisów w naszej Grupie. To więcej autorskich materiałów premium, reportaży, wywiadów, podcastów. Natalia ma w tym obszarze ogromne doświadczenie. Jestem przekonana, że wniesie do MamaDu i DadHero nową jakość, na jakiej nam zależy. Ogromnie cieszę się, że mamy ją w naszym zespole – mówi Milena Bryła, redaktor naczelna portalu naTemat.pl i członkini zarządu Grupy naTemat.

Beata Golubińska, CEO Grupy naTemat dodaje: Dzięki dołączeniu Natalii do naszego wydawnictwa wzmacniamy całą Grupę naTemat, w której treści premium i uważność na użytkownika są kluczowymi wartościami. 

Przeczytaj źródło