"Must be the music" rusza w Polskę. Start precastingów do nowej edycji

1 dzień temu 9

We wrześniu w pięciu miastach Polski: Warszawie, Białymstoku, Katowicach, Wrocławiu i Sopocie odbędą się precastingi do drugiej – po reaktywacji programu – edycji "Must Be The Music", która trafi na antenę wiosną przyszłego roku.

– Zespoły, wokaliści, duety, instrumentaliści i wszyscy, którym w sercu gra muzyka – już teraz mają szansę na zaprezentowanie swojego talentu przed całą Polską! Pierwszy precasting do najnowszej edycji programu – już 7 września w Warszawie –  czytamy w informacji prasowej Polsatu. Poniżej prezentujemy pełną listę wydarzeń.

7 września Warszawa hotel Hilton Warsaw City
8 września Białystok Hotel Gołębiewski 
14 września Wrocław Hotel Mercure Wrocław Centrum
15 września Katowice Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach
21 września Sopot Sheraton Sopot Hotel 
Zgłoszenia do programu należy dokonać poprzez stronę internetową.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Czytaj także: Następca Solorza w Cyfrowym Polsacie reaguje na list. „Nie ma żadnego znaczenia”

"Must Be The Music" wrócił na antenę Polsatu wiosną tego roku po dziewięciu latach przerwy. Młode talenty oceniało całkowicie nowe jury w składzie: Sebastian Karpiel-Bułecka lider zespołu Zakopower, piosenkarz Dawid Kwiatkowski, wokalistka Natalia Szroeder oraz raper i producent muzyczny Miłosz Borycki znany jako Miuosh.

Z poprzedniej obsady "Must be the music" jedynie Maciej Rock wrócił do programu w roli prowadzącego. Tym razem jednak ze wsparciem Patricii Kazadi i Adama Zdrójkowskiego. Zwycięzcami ostatniej edycji programu był duet Alien & Majtis.

Ilu widzów oglądało 12. edycję "Must Be The Music"?

Według danych Nielsena reaktywowane po latach talent show Polsatu oglądało średnio 879 tys. widzów, co dało stacji udział w rynku na poziomie 7,74 proc. w grupie ogólnej, 8,31 proc. w grupie 16-49 i 8,04 w 16-59. Hitem był finał, który przyciągnął przed ekrany nieco ponad 1 milion widzów.

Przeczytaj źródło