Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Do głównych zadań More Bananas określonych przez klienta jest zbudowanie silnej obecności marki MyBoat w mediach społecznościowych oraz wsparcie ekspansji na rynki międzynarodowe.
MyBoat to platforma z Norwegii, specjalizująca się w sprzedaży m.in. łodzi, jachtów i sprzętu wodnego: od kompaktowych modeli po luksusowe jednostki. Działa na rynku skandynawskim.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
"Współpraca z MyBoat to dla nas ekscytujące wyzwanie i ogromna szansa. Wykorzystując nasze doświadczenie w marketingu, chcemy pomóc tej wyjątkowej marce zaistnieć w krajach skandynawskich – i wypłynąć razem jeszcze dalej" - komentuje Anna Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.
Kompleksowe wsparcie w social mediach obejmuje: wypracowanie harmonogramu publikacji na platformach Facebook i Instagram, tworzenie dedykowanych kreacji graficznych dostosowanych do specyfiki obu platform czy wsparcie w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych MetaAds.
"W More Bananas wierzymy, że każda branża ma swoją unikalną opowieść. W przypadku MyBoat chcemy pokazać, jak pasja do żeglarstwa i rekreacji morskiej łączy ludzi na całym świecie. Naszym celem jest tworzenie angażujących treści, które przyciągną uwagę międzynarodowych klientów i zbudują lokalną i międzynarodową społeczność wokół marki" - dodaje Joanna Bitowt, strategy & project lead More Bananas.
More Bananas to agencja marketingowa z Krakowa oferująca swoim klientom m.in. tworzenie strategii komunikacyjnej, performance marketingu, obsługę social media, działań PR, usług graficznych oraz foto i wideo. W portfolio agencji znajdują się klienci z takich branż jak FMCG, HORECA oraz moda i uroda. Creative ownerką More Bananas jest Anna Ledwoń-Blacha.