Międzynarodowa agencja PR Kleber Group z polskim biurem

1 tydzień temu 10
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Kleber Group to agencja z biurami w Niemczech, Szwajcarii i Hiszpanii, która od lat współpracuje z narodowymi organizacjami turystycznymi, luksusowymi markami hotelowymi oraz liniami lotniczymi na całym świecie. Teraz do tego grona dołącza Polska.

Agencja oferuje doradztwo strategiczne oraz pełen zakres usług komunikacyjnych. Zespół firmy składa się z wielojęzycznych i wielokulturowych ekspertów, łączących globalne spojrzenie z lokalną znajomością rynku, co pozwala skutecznie wspierać klientów w ekspansji i osiąganiu trwałego wzrostu.

Nowa agencja PR na polskim rynku

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Zdecydowaliśmy się na otwarcie biura w Polsce, ponieważ widzimy ogromny potencjał w tym regionie. Polska przyciąga coraz większą uwagę globalnych marek turystycznych i inwestorów dzięki dynamicznemu rozwojowi gospodarczemu, rosnącej siatce połączeń lotniczych oraz wzrostowi ruchu turystycznego, zarówno wyjazdowego, jak i przyjazdowego. Jednocześnie wiele polskich firm jest gotowych, by zaistnieć za granicą. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy na rynkach międzynarodowych oraz znajomości komunikacji międzykulturowej możemy skutecznie wspierać marki w budowaniu silnej pozycji na nowych rynkach – komentuje Julia Kleber, założycielka i prezeska Kleber Group.

Agencja wspiera marki turystyczne poprzez zintegrowane działania komunikacyjne w modelu B2B i B2C, w tym pozycjonowanie marki, relacje z mediami, marketing handlowy, strategie digitalowe, media społecznościowe, współpracę z influencerami oraz komunikację w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Nowe biuro w Polsce będzie oferować kompleksową obsługę w zakresie PR i marketingu, w tym media relations, strategie digitalowe, współpracę z influencerami, organizację podróży prasowych oraz wsparcie kampanii B2B. 

Polski oddział Kleber Group poprowadzi Aleksandra Verchanka, specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji turystycznej i międzynarodowych relacjach medialnych.

Przeczytaj źródło