Katarzyna Borucka nową szefową Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy

2 dni temu 11
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

27 czerwca br. odbyło się walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, podczas którego wybrano nowe władze organizacji na kadencję 2025–2027 r.

Nowe władze Rady Reklamy

Prezeską organizacji została Katarzyna Borucka, która zastąpiła w tej roli Roberta Wielgo. 

Borucka jest dyrektorką ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju oraz członkinią zespołu zarządzającego w Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie. W Radzie reprezentuje Polską Federację Producentów Żywności. 

– Cieszę się bardzo na współpracę z nowo powołanym zarządem i radą nadzorczą – wspólnie będziemy się starać kontynuować misję Rady, jaką jest promowanie etyki, odpowiedzialności i wysokich standardów w reklamie. Przed nami wiele wyzwań związanych z dynamicznym rozwojem nowych form komunikacji i oczekiwaniami społecznymi wobec marek – jestem przekonana, że jako Rada będziemy dla branży silnym kompasem etycznym – podkreśliła Katarzyna Borucka.

W skład nowego zarządu weszli również:

• Aleksandra Przeździecka – TVN 

• Robert Wielgo – IAB Polska

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

• Anna Lubowska – SAR

• Adrian Wochna – Żabka Polska• Agnieszka Gozdek – 180heartbeats + Jung v. Matt.

Zobacz: Komisja Etyki Reklamy wskazuje "złe" reklamy. Dlaczego niewiele z tego wynika?

Podczas walnego zebrania wybrano również radę nadzorczą, w składzie: 

Włodzimierz Schmidt – IAB Polska

Łukasz Kowalski – MSL

Aleksandra Gawlas-Wilińska – Henkel

Jacek Czarnecki – Nestlé

Katarzyna Sikorska – Polski Lek, Grupa Maspex

Przeczytaj źródło