Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Redakcja27.06.2025 (10:57)
Jan-Rapowanie dołączył do kampanii "Share a Coke" i stworzył utwór "Jak masz", inspirowany prawdziwymi relacjami i codziennymi emocjami. Premierowy występ odbył się podczas kameralnego koncertu w warszawskim Grail Point.
Nowy numer wyprodukował Clearmind, a jego przekaz pokrywa się z ideą kampanii - dzielenia się chwilami, które mają znaczenie.
- To więcej niż utwór. To manifest dzielenia się radością - podkreśla zespół Coca-Cola Polska.
W ramach kampanii ruszyła także loteria, w której do wygrania jest koncert Jana-Rapowanie w Coke Villa - autorskim miejscu Coca-Coli na warszawskim Mokotowie. To 435 m² przestrzeni, cztery piętra, studio muzyczne, basen, mural i miejsce spotkań z klimatem.
Do wygrania również:
● limitowana kolekcja Coca-Cola x MISBHV,
● bilety na festiwale Sun i Sunrise,
● najnowszy album Jana-Rapowanie "Groteska".
Aby wziąć udział, wystarczy:
● kupić Coca-Colę,
● zarejestrować kody z nakrętek w aplikacji,
● wymieniać je na tokeny CC Club i zagrać o nagrody.
Mural i digitalowe rozszerzenie kampanii
W Warszawie, przy ul. Żelaznej 67, stanął mural Jana-Rapowanie z ekranem LED, na którym użytkownicy będą mogli zobaczyć swoje imię lub hasło po aktywności na coca-cola.com. Murale pojawiły się też w Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Radomiu i Łodzi.
Kampanię wspólnie realizują m.in. VML, EssenceMediacom, Fortis, 24/7Communication oraz Good Looking Studio.
Informacja prasowa