"GQ Poland" buduje biuro reklamy. Ogłoszono pierwsze nazwiska

2 dni temu 9

Zbigniew Kokot, manager ds. relacji biznesowych, zarządzał biurami reklamy w Fashion Group (Fashion Magazine) i Marquard Media (Cosmopolitan). Wcześniej związany był również z rynkiem radiowym, m.in. RMF FM i Radio ESKA.

Katarzyna Ryciak, managerka ds. relacji biznesowych, z rynkiem mediów związana od dwóch dekad. Ostatnie doświadczenia zdobywała w Invibes Advertising, gdzie odpowiadała za kampanie digital.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Magdalena Jaworska, szefowa marketingu i projektów specjalnych, od początku kariery pracuje z mediami skierowanymi do mężczyzn. Zarządzała biurem reklamy i sponsoringu w magazynie “MaleMEN”, a także odpowiadała za projekty specjalne w Burda Media, w tym dla tytułu premium “ELLE Man”.

Michał Burecki, head of commercial product & delivery, od ponad 15 lat związany z rynkiem reklamy w Polsce, pracował m.in. dla Grupy Wirtualna Polska i Ringier Axel Springer Polska.

Debiut “GQ Poland” zaplanowany jest na jesień 2025 r. Magazyn i serwis internetowy będą oferować markom szerokie możliwości współpracy – od ekskluzywnych formatów drukowanych, przez kampanie digitalowe i wideo, po wydarzenia specjalne, także z wykorzystaniem innych serwisów wydawcy.

New Media Wave Publishing jest częścią grupy mediowej New Media Wave, wydawcy serwisów kozaczek.pl, papilot.pl, zeberka.pl, supermamy.pl i ckm.pl.

Przeczytaj źródło