Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
DDB Warszawa zdobyła cztery kolejne nominacje za projekt Burger Drwala “Zima nabiera kolorów” dla McDonald's Polska.
Doceniono ją w kategoriach Experience/Brand experience&activation Lions: Travel, leisure, restaurantfast food chains; Customer retail/in-store experience; Brand owed experiences i Single - market campaing.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Projekt ten wcześniej już zdobył dziewięć nominacji i Srebrnego Lwa w kategorii Ambient Outdoor.
Z kolei Kampania "Public Money ATM" stworzona przez McCann Poland we współpracy z MasterCard trafiła na shortlistę w kategorii Experience/ Brand experience&activation - Digital instalation.
Dotychczas była nominowana w czterech kategoriach. Projekt ten przekształca bankomaty w łatwe w obsłudze narzędzia umożliwiające głosowanie na inicjatywy z budżetu obywatelskiego. W 2024 roku Mastercard wdrożył to rozwiązanie w Ełku, umożliwiając mieszkańcom oddawanie głosów za pomocą karty i kilku kliknięć.
Festiwal Cannes Lions 2025 potrwa do 20 czerwca.