DDB Warszawa i McCann Poland mają kolejne nominacje na tegorocznym Cannes Lions Festival

2 tygodni temu 19
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

DDB Warszawa zdobyła cztery kolejne nominacje za projekt Burger Drwala “Zima nabiera kolorów” dla McDonald's Polska.

Doceniono ją w kategoriach Experience/Brand experience&activation Lions: Travel, leisure, restaurantfast food chains; Customer retail/in-store experience; Brand owed experiences i Single - market campaing. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Projekt ten wcześniej już zdobył dziewięć nominacji i Srebrnego Lwa w kategorii Ambient Outdoor. 

Z kolei Kampania "Public Money ATM" stworzona przez McCann Poland we współpracy z MasterCard trafiła na shortlistę w kategorii Experience/ Brand experience&activation - Digital instalation. 

Dotychczas była nominowana w czterech kategoriach. Projekt ten przekształca bankomaty w łatwe w obsłudze narzędzia umożliwiające głosowanie na inicjatywy z budżetu obywatelskiego. W 2024 roku Mastercard wdrożył to rozwiązanie w Ełku, umożliwiając mieszkańcom oddawanie głosów za pomocą karty i kilku kliknięć.

Festiwal Cannes Lions 2025 potrwa do 20 czerwca. 

Przeczytaj źródło