Dawna menadżerka TVN w MOC TV. Katarzyna Johansson prezesem zarządu

3 dni temu 15

Jak czytamy w komunikacie prasowym wspomnianej organizacji, Katarzyna Johansson w nowej roli skupi się na trzech obszarach: komunikacji - konsekwentnie budując spójną narrację o sile telewizji, badaniach - poprzez dostarczanie twardych danych potwierdzających efektywność medium oraz regularne dzielenie się insightami i publikowanie inspirujących case studies pokazujących realny wpływ telewizji na wyniki biznesowe oraz rozwoju branżowego partnerstwa rozumianego jako tworzenie wartościowych sojuszy. 

- Cieszymy się, że Katarzyna Johansson dołącza do MOC TV jako prezes zarządu. Jej doświadczenie, strategiczne podejście i szeroka perspektywa rynku będą ogromnym wzmocnieniem dla naszych działań - mówi Bartłomiej Kosek, przewodniczący Rady Nadzorczej MOC TV.

- Patrzę na rynek z kilku perspektyw: nadawcy, marketera i agencji. To pozwala mi lepiej rozumieć specyfikę i potrzeby różnych interesariuszy oraz szukać rozwiązań korzystnych dla całej branży - podkreśla Katarzyna Johansson. - Wierzę, że telewizja potrzebuje dziś silnego głosu, który nie tylko reaguje na zmiany, ale też je inicjuje. MOC TV ma wyjątkową pozycję, by ten głos wzmocnić, opierając się na rzetelnych badaniach, danych o widowni i wieloplatformowej dystrybucji treści.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Czytaj także: Player bardziej telewizyjny. Mniej pakietów, będą specjalne formaty

Katarzyna Johansson z branżą mediów związana jest od ponad dwóch dekad. W maju ub.r. po ośmiu latach rozstała się z TVN Warner Bros. Discovery, gdzie kierowała pracami redakcji rozrywkowej social mediów i odpowiadała za budżet marketingowy. Sprawowała także nadzór nad zespołem zajmującym się komunikacją mediową i marketingowymi akcjami niestandardowymi, głównie influencer marketingiem.

Wcześniej Johansson pracowała także w dziale marketingu brokera reklamowego Atmedia, który wycofał się z polskiego rynku. Była także dyrektorem sprzedaży i marketingu w Agora Internet Artists. Pełniła także rolę group account director w agencji mediowej OMD Poland.

Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych MOC TV powstał w 2019 roku. Organizacja skupia 16 nadawców telewizyjnych w Polsce. Jej celem jest reprezentowanie interesów medium telewizyjnego, promowanie wysokich standardów badań rynku, udostępnianie branży wartościowych insightów oraz wspieranie rozwoju telewizji jako skutecznego kanału dotarcia do masowego odbiorcy.

Przeczytaj źródło