Dajar w gronie klientów ASAP&ASAP

2 tygodni temu 17
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Przetarg dotyczył kompleksowej obsługi “on-going” w social mediach. Celem tych działań jest budowanie wizerunku i wsparcie sprzedaży online & oflline marek z potfolio Dajar, a grupa docelowa do jakiej kierowana będzie komunikacja to kobiety w wieku 24+.

Zakres współpracy obejmuje długofalową obsługę marek Ambition, Velkea i Emalia Olkusz, włącznie z zakupem i optymalizacją mediów, koordynowaniem prac z content creatorami oraz kampaniami influencerskimi.

Dla marek Velkea i Emalia Olkusz agencja ASAP&ASAP odpowiadać będzie za działania w Facebooku i Instagramie, zaś dla marki Ambition – Facebooku, Instagramie i TikToku, dodatkowo dla tej ostatniej marki wybrane kreacje będą też lokalizowane na rynki zagraniczne.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Zobacz: Pokolenie Z i reklamy z AI to złe połączenie

Wizja wielokanałowej strategii

– Wybraliśmy ASAP&ASAP, bo przekonała nas wizja wielokanałowej strategii komunikacji social mediowej, efektywnie docierającej do różnych segmentów konsumenckich, jaką zaproponowała nam właśnie agencja ASAP&ASAP. Cieszymy się, że zyskujemy partnera, który rozumie naszą branżę i grupę docelową – mówi Anna Janduła, digital manager w Dajar.

Wcześniej agencja ASAP&ASAP realizowała dla Dajar kampanie międzynarodowe na platformie LinkedIn, jak również zrealizowała kampanię wielkanocną w Polsce dla marki Ambition, pod hasłem „Sekret udanych świąt? Wspólne chwile”. 

Agencja zajęła się kompleksową obsługą kampanii - od strategii i koncepcji, przez produkcję materiałów kampanijnych (w tym spotu digital stworzonego z wykorzystaniem narzędzi AI), po zakup i optymalizację mediów.

Przeczytaj źródło