Bartosz Dworzyński dołącza do VML

1 dzień temu 3
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Bartosz Dworzyński od ponad szesnastu lat działa w branży marketingu i reklamy, łącząc doświadczenie zdobyte w czołowych agencjach z pasją do projektów B2B i B2C.  Ostatnio, od ponad 4 lat, był związany z agencją They.pl, gdzie był m.in. senior project/account managerem. Wcześniej pracował w agencji MullenLowe Warsaw jako senior account manager. 

Doświadczenie zawodowe zdobywał też w agencjach: Efigence, Red8 Digital. Był marketing managerem w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina.Pracował dla takich marek jak: Santander Bank, BNP Paribas, mBank, L'Oréal, Heineken, Pracuj.pl czy Tubądzi. 

Z wykształcenia marketingowiec i teatrolog – ukończył Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego oraz Akademię Teatralną, a także podyplomowe studia z Design Management w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego.
 

Przeczytaj źródło