Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
W kampanii zwrócono uwagę na funkcje aplikacji mObywatel przydatne w okresie wakacyjnym: mDowód, Bezpieczny autobus pozwala sprawdzić pojazd, którym za chwilę dzieci ruszą w drogę na kolonie i obozy czy legitymacja emeryta-rencisty i legitymacja studencka w telefonie.
Kampania obejmuje 3 krótkie spoty wideo oraz reklamy display, które będą emitowane na platformach Google i Meta do końca sierpnia.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
W akcji wakacyjnej Ministerstwo Cyfryzacji wykorzystało ujęcia video i sesje zdjęciowe z poprzedniej odsłony kampanii „Z mObywatelem wybory są łatwiejsze”.
Za koncepcję kreatywną i produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja GoldenSubmarine, zakup mediów realizuje dom mediowy Carat Polska.
Kolejna odsłona parasolowej kampanii
Kampania wakacyjna to rozwinięcie rozpoczętej w listopadzie 2024 parasolowej kampanii pod hasłem „mObywatel ma łatwiej”. W poprzednich odsłonach promowane były: mDowód oraz usługi związane z udziałem w wyborach prezydenckich, zastrzeganie numeru PESEL oraz możliwość zgłaszania incydentów w internecie i otrzymywania powiadomień o zagrożeniach w funkcji Bezpiecznie w sieci.
Działania są finansowane ze środków Unii Europejskiej. Jest częścią projektu pn. „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”, realizowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji.